štvrtok 19. júna 2014

Výhra od 50 shades of Anna

Asi dva týždne dozadu som vyhrala giveaway u Anny. Väčšinou sa takýchto rozdávačiek ani nezúčastňujem, alebo v tomto prípade bolo pre mňa veľkým lákadlom Nivea Lip Butter, ktoré som si zabudla kúpiť na mojom výlete v New Yorku )o; O to viac som sa potešila, keď som našla ako víťaza tejto giveaway samu seba. Balíček mi došiel v utorok a dnes som si konečne našla čas ho vyskúšať. Keďže sa držím porekadla "darovanému koňovi sa na zuby nepozeraj", rozhodne som o ňom neplánovala písať recenziu. Bola som však z neho tak nadšená, a to najmä z prekvapenia,  že som nemohla som odolať a nevychváliť ho na blogu.

Ako prvý som vyskúšala hneď v utorok suchý šampón batiste z Douglas, keďže som si nestíhala umyť vlasy. Dúfala som, že by jeho účinok mohol vydržať aspoň dve hodiny a to aj napriek zlým blogerským recenziám, pravdou však je, že som nevidela výsledok. A to naozaj žiadny. O tomto výrobku som si istá, že ho už nielen nikdy viac nekúpim, ale ani nepoužijem.


Naopak mám veľkú radosť mám z telového masla bitskej značky SOAP&GLORY. Má nádhernú vôňu, ľahko sa rozotiera a má praktické 50 ml balenie. Okrem toho má aj dobré zloženie bez parabénov a príjemnú cenu 2,5 libry za 50ml alebo 10,5 libry za 300 ml.  Bohužiaľ však neposielajú na Slovensko ani Česko, ak však bývate blízko rakúskych či nemeckých hraníc, zoženiete ho v miestnych predajniach Douglas. 


 Ako som spomínala, maslo na pery od značky Nivea bol dôvod, pre ktorý som sa prihlásila do tejto súťaže. Maslo Vanilla a Macadamia má nádhernú vôňu a v porovnaní s Vaselinou Lip Therapy nie je taký mazľavý. Aj napriek množstvu balzamov v mojej kozmetickom stolíku určite nezostane Nivea čakať v poradí, ale dostane sa do jeho popredia.


Najväčším prekvapením balíčku boli Bioré cleasing strips Pore Pack, ktoré neboli v rámci giveaway ani ohlásené. Keďže mám otrasné póry a nič mi doteraz na ne nepomohlo, dnes som si povedala, že však nemám čo stratiť. A ako som sa len mýlila. Stratila som množstvo upchatých pórov. Táto vecička podľa mňa funguje tak úžasne, že som si rovno po použití prvého kúpila ďalšie balenie s 10 kusmi, keďže nechcem byť už ani chvíľku bez nich. Pásiky sa dajú kúpiť na ebay a ja som ich kúpila za 5 dolárov aj s poštovným priamo tu.


A aby ste mi verili, že si nevymýšľam, pridávam nie úplne peknú fotku cleansing strip po jeho odlepení. Mimochodom, jeho silu som cítila asi ešte hodinu potom a mám pocit, že som si odlepila príliš skoro.

Objavili ste aj vy vďaka giveaway nejaké zázračné produkty?

3 komentáre:

  1. Ten odlepok vyzera fakt bleh :D ale asi to skusim tiez :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja viem, tá fotka je strašne nechutná, ale zas ako chceš hovoriť o super efekte, keď ho neukážeš(o;

      Odstrániť
  2. Aj. Tak ten šampon mě mrzí. Jeho "tropický" kolega funguje celkem obstojně. A pásky jsem ti tam foukla, protože mi přišlo, že je toho málo. Taky je miluju. :) Užívej!

    OdpovedaťOdstrániť