pondelok 12. mája 2014

Nákupy v New Yorku

                                          

cartoon from www.weblogcartoons.com
Keby ste mali označiť jednu vec, ktorá vám najviac vadí na nových blogoch, čo by to bolo? Ja by som  definitívne označila málo príspevkov. (o; Keď už vás blog zaujme, chcete čítať viac a viac (o; Aj preto sa pokúsim v najbližších dňoch pridať viac príspevkov, aspoň kým neutíchne začiatočnícky entuziazmus a tisícky (zväčša nepoužiteľných) nápadov (o;

Cartoon by Dave Walker. Find more cartoons you can freely re-use on your blog at We Blog Cartoons.

Určite ste už všetci počuli o úžasných cenách v USA. Napriek tomu som už viackrát počula otázku: "Je to naozaj také výhodné? Existuje len jediná odpoveď - Yes, it is.



Za sen mnohých slovenských dievčat aspoň ja osobne považujem Victoria Secret. Toto šialenstvo som si príliš nepripúšťala,  teda.. Až kým som do toho obchodu nevstúpila. A všetko mi došlo (o;  Zvonka nič výnimočné, no vo vnútri úplne iný svet. Obchod o veľkosti nejedného hypermarketu a to navyše s troma poschodiami. Príjemná hudba, osvetlenie, ochotné predavačky, ktoré vám poradia vhodnú veľkosť sú dôvody, pre ktoré považujeme ja aj moja peňaženka Victoriu za vrchol môjho rebríčka. A viete čo je na tom celom najhoršie? Takmer denne nové akcie, ktoré vám tam nedovolia ísť len raz, ani dva razy, ale vždy, keď idete okolo.

P.S. Victoria má aj skvelé voňavky, o jednej z nich sa určite zmienim v mojich najlepších úlovkoch z NYC.


Pri skúmaní záhad a tajomstiev New Yorku bol google neraz obťažovaný heslom Where to shop in NYC. Viete, čo bola jeho najčastejšia odpoveď? Century 21. Na tento obchod existuje veľa názorov, buď ho milujete alebo nenávidíte. Ja by som naň aj takmer zabudla, nebyť môjho priateľa a jeho neochvejnej snahe nájsť Bull of Wall Street. V ten deň sme sa k nemu nedostali a ja som sa jednoznačne zaradila k milovníkom Century 21.. Čo iné by sme mohli čakať pri poschodí plnom zľavnených kabeliek, dvoch poschodiach topánok (o; a cenách ako 27 dolárov za Levisky, či 30 dolárov za tenisky Guess. Nakoniec to skončilo tak, že priateľ si tam nakúpil viac čo do množstva a ja do ceny(o; Pre lepší pocit po nakupovaní máte na konci účtu sumu, ktorú ste ušetrili. No nemilujte ho.

 
(obrázok prevzatý z www.forbes.com)

Macy's. Načo tento obchod vôbec predstavovať. Za zmienku stojí asi len to, že dva týždne po návrate z New Yorku som sa proste musela odhlásiť z odberania newsletterov, lebo to sa proste nedalo... Priateľ bol na nervy a mne hrozilo psychické zrútenie zo zmeškania toľkých skvelých ponúk. Btw, Victoria mi na mail chodí každý deň, nemala som to srdce ich zatiaľ zrušiť.

 

Kozmetiku som pozerala všade tade. Nikoho určite neprekvapí obrovský K-mart pri Madison Square Garden, kde som objavila obrovský šampón Aussie za cenu menšiu ako na Slovensku, Crest bielacie pásiky na zuby (ktoré boli vypredané v celom NYC a plánujem ich dokúpiť cez ebay), či rôzne balzamy na pery.

Na Slovensku neznámy pojem sú však kozmetické outlety. Jeden bol len dve ulice od Empire State Building a po prečítaní zopár rád nemôžete prerobiť. Sú tam veci ešte v záruke za menej než tretinové ceny. Ja som napríklad zohnala špirálu Loreal spolu s čiernou ceruzkou na oči a strúhadlom za 7 dolárov.

 
(obrázok prevzatý z www.beautyarmy.com)

Ladybox je na našom území jediná tajomná krabička krásy, ktorá vám môže prísť do schránky mesiac čo mesiac. Osobne som bola zvedavá na realizáciu tohto nápadu v USA a objednala som si rovno dve, obe po 12 dolárov. BeautyArmy vám umožňuje výber až šiestich vzoriek (niektoré z toho sú plné balenia),  kým Beauty Box 5 vám tie vzorky vyberie náhodne. V apríli mal Beauty Box 5 akciu a ja som namiesto toho dostala možnosť zameniť krabičku za sadu 5 výrobkov na pleť s akné 24 ClearIt (v hodnote 60 dolárov) a tú som v krásnej krabičke doniesla priateľovej sestričke. BeautyArmy je pre mňa jasným víťazom, pretože vďaka rôznym akciám môžete za menej ako 8 dolárov každý mesiac vyskúšať výrobky podľa vlastného výrobku.

Mimochodom, aj tak som najviac kozmetiky nakúpila na ebay... Nedalo sa odolať, keď som konečne mohla vyberať zo všetkého a nielen z toho, čo posielajú na Slovensko(o; 

(obrázok prevzatý z moodiereport.com)

Na záver výletu, nákupov aj rozpočtu som nemohla odolať jednej neodolateľnej značke na letisku Heathrow. Bodky sú moje a preto moje kroky nemohli viesť nikam inam ako do Cath Kidston. Na nádherný ruksak na notebook som si brúsila zuby už smerom do New Yorku, ale až na ceste späť ho moje paprče chytili a už nepustili(o;



A nakoniec fotka všetkých mojich nákupov. Ako moja kamoška zhodnotila, to je všetko? Áno, je))o; O dôvod viac sa tam znova (a čo najskôr) vrátiť((o; 

V rámci napĺňania môjho nového a tak prááááázdneho blogu chystám ďalší tentokrát na tému, čo z nákupov sa mi podarilo viac a čo menej. Medzitým sa rada v komentároch (tentokrát už bez Captchy) dozviem, ktoré obchody z USA by ste chceli na Slovensku/Česku.




2 komentáre:

  1. aaaaaaa chcem tam ist <3 Tiez sa mi prva vybavi Victoria, ale mam pocit, ze dostupnost znaciek nie je to, co robi americkym nakupovanim take super..urcite su to hlavne ceny a pristup zamestnancov (aspon tak si to predstavujem, hoc som tam nikdy nebola). A prave preto budeme mat my na malom Slovensku (a Cechach) Ameriku len velmi tazko..
    Peacock & Pineapples

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jednoznacne je to pristup zamestnancov... proste sa necitis, ze obtazujes, ale ze sa fakt zaujimaju a urobia pre teba prve aj posledne(o;

      Odstrániť