utorok 20. mája 2014

Americké krabičky krásy

Pár dní pred vydaním novej krabičky som sa rozhodla konečne zosumarizovať americké krabičky krásy, ktoré som si doniesla z môjho výletu v NYC v polovici apríla. Zo zoznamu najlepších amerických krabičiek som si vybrala hneď dve, a to najmä podľa dátumu ich doručenia (o; Beauty Box 5 aj BeautyArmy mali podľa zákazníckeho centra dojsť najskôr v posledný deň nášho pobytu, nakoniec ma čakali už pri príchode (o; Robila som si chúťky aj na Birchbox, avšak pri nej neexistovala ani hypotetická šanca na jej doručenie  pred mojim odchodom )o; Cena oboch boxov bola 12 dolárov, Birchbox by stála ešte o dva doláre menej.

BeautyArmy bola moja jasná voľba. Personalizovaný systém spočíva v troch krokoch:
  • výber minimálne 3 typov produktov (make-up, skincare, hair, fragrance, nails, bath + body, wellness, for him)
  • výber špecifických problémov, na ktoré sa majú výrobky zameriavať (napr. kruhy pod očami, citlivá pleť, póry, čí vrásky)
  • zobrazí sa vám 9 výrobkov, z ktorých si môžete vybrať maximálne 6.

Zradná vec na tomto systéme je, že môžete ponuku typov produktov meniť a nájsťsi tú najlepšiu kombináciu práve pre vás. Mne to trvalo asi hodinu, a podarilo sa mi dostať takmer všetky produkty, ktoré sa mi počas namiešavania zobrazili. Chýbali mi iba dve - telové mlieko a šampón 7v1, avšak v konečnom dôsledku by som ich asi aj tak nepoužila.


BeautyArmy vám na vašom účte zobrazí všetky krabičky, ktoré ste si doteraz kúpili. Stránka slúži aj namiesto kartičky k výrobkom, keďže nie je možné vyrobiť pre každú zákazníčku samostatnú kartičku s výrobkami. Krabička je oveľa menšia ako tá z Ladyboxu. A aké výrobky som si teda vybrala? 


Full Size Vidal Sassoon Créme Color Gloss - 151ml, cena 5,49 dolárov
Travel Size TheraBreath Oral Rinse, 90ml, cena za 480ml 10,5 dolárov
Travel Size Novex Brasilian Keratine, 105g, cena 4,99 dolárov
3-Pack of Tea Mighty Leaf Tea, 3 kusy, cena za 15 ks 9,95 dolárov
Sample of Nelsonj Beverly Hills Moisture Healing Mask, 14,7ml, cena za 120ml 20 dolárov
Sample of BH COSMETICS California Collection, cena za 20ks paletku 17,95 dolárov


Beauty Box 5 ponúkal v apríli špeciálnu akciu, keď ste si zakúpili krabičku, mohli ste ju zameniť za 5dielnu sadu kozmetiky 24clearit. Keďže som nemala 100% istotu, že mi krabička príde načas, riskla som to a objednala som ju pre priateľovu sestričku. Mimochodom, jej hodnota je približne 60 dolárov. Prišla v krásnej krabičke a s návodom zaliatym vo fólii, zabudla som ju však odfotiť.


Samozrejme som hľadala na internete, o čo som prišla, aprílovú krabičku môžete vidieť tu. Paletka so vzorkami bola rovnaká ako v krabičke BeautyArmy, dokonca som sa dočítala, že predtým už bola v Birchboxe aj v Ipsy.

Americké krabičky by som v konečnom dôsledku zhodnotila veľmi pozitívne. Za cenu 12 dolárov som získala vďaka BeautyArmy vzorky v hodnote takmer 20 dolárov, a mohla som si ich sama namiešať. V prípade Beauty Box 5 som mala možnosť využiť špeciálnu akciu a získať tovar v 5násobnej hodnote. Ak by som si ponechala klasickú krabičku, dostala by som tovar v približnej hodnote 16 dolárov. Mimochodom, americké krabičky krásy ponúkajú veľké zľavy na predplatnom, napríklad BeautyArmy sa dala predplatič na rok za 92 dolárov, čo je približne 5,5 eur na mesiac. A ak sa vám niektorý mesiac krabička nepáči, mesiac môžete vynechať.

Máte aj vy skúsenosti so zahraničnými krabičkami krásy? Existuje nejaká, ktorú by ste chceli vyskúšať?


2 komentáre:

  1. Tak mají to moc hezky udělaný a vymyšlený. No jo, Amerika. To musí bejt úplně jinej svět a tajně sním o návštěvě americký drogerky:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. (o; tak vies, pre mna su uz aj prazske drogerky taka mala amerika(o; kedze tu toho mate ovela viac(o;

      Odstrániť